c-issi

Alla inlägg under juli 2010

Av Cissi Andersson - 26 juli 2010 23:03

Att höra nån säga att så är så extremt,jag hittar inte ordet på det. 

en kille kom ner till mig och sa att den annan skulle slå in mitt huvud och det roliga är att jag inte sagt ett ord. 

Den som sa det till mig är min gamla väns kille. 

Fattar ni, en egna Ex vän kan säga så till sin kille. Man blir ju dum i huvudet av att bo här........ skit i det nu ja lever än :) 



Och Eddie som jag skrivit så mycket om ingenting stämde.

Det e ungefär en månad sen han sluta skriva till mig,bara sådär.

sen visade det sig att han träffar sitt ex igen .... irriterande :/ 

i lördags skrev han till mig och sa "vi ska väl inte behöva vara ovänner."

sen skrev vi en hel del :) 

jag vet att mycket va mitt fel också men han hade kunnat skriva nåt till mig, 

vi får väl se hur allt går ..



puss o kram kexchoklad :) 

Av Cissi Andersson - 22 juli 2010 00:20

Hata Hata Hata Hata ........


Problem Problem Problem Problem.......


Vad är meningen med livet egentligen? 

Nån som kan svara på det ? 


Presentation

Cissi Andersson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards