c-issi

Alla inlägg under maj 2010

Av Cissi Andersson - 30 maj 2010 23:07

Jag önskar att du satt vid min sida just nu,tröstade mig och sagt att allt skulle lösa sig. Men jag vet inte ens om du finns där för mig. allt du sa igår gjorde mig så glad men samtidigt blev jag rädd,rädd för att det bara va fylle snack.Jag hoppas med hela mitt hjärta att du kan tycka om mig lika mycket som jag tycker om dig.Jag vet att du inte läser här men ändå skriver jag till dig för nån dag kanske jag vågar berätta hur rädd och lycklig o tveksam jag är.


Jag hoppas över hela mitt hjärta att det blir du o jag <3




Allt här hemma börjar bli skit jobbigt, e det sant det pernilla sa?jag hoppas med hela hjärtat att pappa är en bättre person än så.

jag är inte inblandad på nåt sätt det ända jag behöver göra e att sköta mitt men hur himla lätt ar det när hela ens familj börja rasa (igen).

jag hoppas det blir bättre.




Till dig vill jag bara säga tack till för all  tid o roligt du lagt ner för mig,men det känns inte längre som att vi e bästa vänner mer. kolla bara du tror inte det sårar mig att du åker utomlands med han när vi i nästan ett helt år suttit och planerat att vi skulle göra det bara vi två även om vi hade pojkvänner. men precis som alltid har jag oturen o förlorar ännu en ja älskat.

Av Cissi Andersson - 25 maj 2010 22:49

Hur vet man egentligen hur man känner? Vem kan man lita på? 

Känns som att ja faktiskt inte vet ett skit. Känslan som gör en så himla glad,men tänk om känslan bara är där just så?Eller om det bara är du som får den känslan o ingen annan? Jag har en känsla,en helt underbar känsla men har han den känslan?ibland undrar jag varför jag bryr mig o det där som kallas kärlek,förhållande o lyckan...Jag vet att ja inte kommer lyckas ändån,jag lyckas aldrig med nåt o gör jag det sabbar jag det senare.Men allt känns så bra när jag är med dig men känner du likadant? jag säger inte att jag älskar dig för det gör ja inte, jag tycker om dig fast vi inte känt varandra så länge.Det känns rätt men vågar jag chansa? Vågar jag tro? 

Hade bara velat fråga dig om allt. om hur du känner när du träffar mig, jag har blivit sviken många gånger och vill inte bli det igen.vill inte få fel förhoppningar.


Godnatt alla.

Av Cissi Andersson - 19 maj 2010 21:00

Du e så himla söt <3


Måste bara skriva om hur glad ja blir över att jag träffat dig. Du e verkligen inte som nån annan. Går nästan inte o förstå att du verkligen e verklig,att du finns:) sjukt. Blir bara det idag.


Godnatt :)

:)

Av Cissi Andersson - 18 maj 2010 22:54

Så nu har sofie hjälpt mig lite här :) tack så mycket :). 


Skolan innan idag med malin :) helt underbart må jag säga .Lärde mig att klippa rosenbuskar(dock stack ja mig men vafan) träffade även Eddie idag (överlycklig ) han e verkligen inte som nån annan jag träffat.säg när jag sist satt med en kille i några timmar utan att vi gjorde nåt.har nog aldrig hänt :/ Kanske därför det känns så bra,av att veta att det kanske inte bara är det han är ute efter.Men ska nog inte ta förhastade slutsatser man vet ju aldrig.


Godnatt alla :)<3 

Av Cissi Andersson - 18 maj 2010 20:42

hejsan.

Nu har jag fixat cissis design och header, hoppas hon gillar det hehe.
tänkte skriva ett första inlägg, vet inte riktigt om jag får, men vi kör ändå (a)

det går ju alltid att radera det, hehe. Och vill bara säga att cissi är en otrolig vän som alltid ställer upp när man behöver henne, tack =) loveu.


/ http.//sofiieluundh.bloggplatsen.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Cissi Andersson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards